Mun täytyy olla vähän hullu / I must be a little crazy

Kuka alkaa kerimään pitsineulelankaa (100g / 800 m) iltayhdentoista jälkeen, kerii sitä 2,5 tuntia ja sen jälkeen neuloo vielä mallitilkun? Puolentoista millin puikoilla. Sileätä neuletta. No mie tietennii! Kuvia huomenna.

PS. Se painajainen voi hyvinkin siis käydä toteen.

Who starts winding lace weight yarn (100 g/3,5 oz and 880 yds) after 11pm, spends 2,5 hours with it and then starts a swatch? With size 000 needles. Of stockinette stitch. Well, me, of course! I'll have the pics tomorrow.

PS. My nightmare might come true, after all.

5 comments:

Anonymous said...

Siis sunhan täytyy olla aivan pähkähullu ;)
*nimerkillä: puolenyönaikaan ruvetaan kaivamaan uuden paidan lankoja vasta esiin*

Anonymous said...

En mitenkään halua masentaa sinua, mutta minä kerin toissa iltana villasilkkiä ( 100g / 1400m) ja aikaa meni 15 min. Neulominen on välineurheilua, uskottava se on ;))

Anonymous said...

Kiitos nelatyynystä :)
Se on kaunis ja tulee käyttöön!
Käväisin tänään Korialla ja tulit mieleen kun Nallea ja Novitan virkkauslankaa oli pussilankana laarissa :)

villaa ylle said...

Toi aika vuorokaudesta vaan on se kaikkein paras tärkeisiin hommiin. Keriminen on tekniikkalji, ja ihanne on jos sen saa delegoitua jollekin joka osaa nauttia siitä. Nimim. koneita ne on nuokin sanoi insinööri:)

Tuulia said...

topperi: tähän lopputulemaan päädyin itsekin ;))

lellu: siis mie antaisin mitä vaan jos mulla ois semmonen kerintävempele. Mitä vaan. Ja vyyhdinpuut. Mutta eihän mulla sellaisia vielä ole, ehkä joskus :) Keriminen on muuten tosi rentouttavaa hommaa, hermo lepää. Ainakin jos ei tule sotkuja. Mulla tuli. :D

tuitu: kiva jos tykkäsit :) Mua saa vakavastikin ajatella siellä Novitan laarien äärellä ;D

villaa ylle: sama täällä, olen yöihminen :) Meillä Karvis suhtautuu vähän nihkeästi mihinkään, missä on lanka ottelun toisena osapuolena, muutoin ulkoistaisin kerimiset sille :)